środa, 10 sierpnia 2011

Kasza jaglana z warzywami i kurczakiem

Myjemy kasze jaglaną a następnie wrzucamy na gotująca się wodę. Ja dałam niecałą pół szklanki kaszy na półtora szklanki wody ponieważ nie mam mniejszego garnuszka na taką minimalną porcję. Gotujemy ok 15-20min.
W osobnym garnuszku gotujemy marchewkę oraz cukinie. niektórzy nie gotują razem z mięskiem warzyw, ja tak robię.
Wszystko potem ładnie miksujemy, dolewając wywar z warzyw . Dla lepszego smaku można dodać natkę pietruszki.

Obiadek Gotowy :)

4 komentarze:

  1. O widzę przepisiki:)Szkoda, że nie ma zdjątek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę zaglądać :) - proponuję podprażyć kaszę na patelni, pozbędziemy się specyficznej dla niej goryczki :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę spróbować z tym prażeniem, bo mi czasem ta goryczka zostaje (a czasem przelanie wrzątkiem wystarcza).

    Mamo Eli, ja się biorę zaraz za Twoje przepisy! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przelewam wrzątkiem i nie czuć goryczy :)

    OdpowiedzUsuń