sobota, 18 lutego 2012

Groch z kapustą

Dziś odwiedziliśmy Kuchnię Malucha i wypróbowaliśmy zupę z kapustą i soczewicą.

Nie trzymałam się ściśle przepisu. Kapustę wzięłam kiszoną, pokroiłam drobniej, podsmażyłam z cebulą na patelni i dodałam do wywaru z warzyw. Warzywa poza marchewką z wywaru wyrzuciłam (użyłam do czegoś innego), marchewkę w plasterki pokroiłam i dodałam soczewicę gotowaną osobno (z dodatkiem kombu). Na koniec sos pomidorowy (akurat miałam resztkę - może też być przecier, albo pomidory po prostu).

Gotowałam z tego co w domu, więc z braku ziemniaków zagęściłam płatkami owsianymi (5 minut przed końcem gotowania). Przyprawy takie jak lubię najbardziej: majeranek, tymianek, cząber (do kapusty pasuje też kminek).  Bez zabielania. Wyszło całkiem fajnie, chociaż chyba zupełnie co innego niż w przepisie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz